FANCLUB施策はこちら

SCHEDULE

JO1DER SHOW 2024 ‘WHEREVER WE ARE’
date open / start area

venue

info

11/23Sat

16:30 / 18:00 Kanagawa

K Arena Yokohama

DISK GARAGE

11/24Sun

11:00 / 12:30
17:00 / 18:30

12/07Sat

17:00 / 18:00 兵庫

神戸ワールド記念ホール

キョードーインフォメーション
0570-200-888

12/08Sun

11:30 / 12:30
17:00 / 18:00

12/11Wed

17:30 / 18:30

12/12Thu

17:30 / 18:30

12/21Sat

11:30 / 12:30 静岡

静岡エコパアリーナ

サンデーフォークプロモーション静岡
054-284-9999

17:00 / 18:00

12/22Sun

14:00 / 15:00

12/27Fri

17:00 / 18:00 Fukuoka

Marine Messe Fukuoka Building A

キョードー西日本
0570-09-2424(平日、土曜:11:00〜15:00)

12/28Sat

11:30 / 12:30
17:00 / 18:00

TICKET

  • Reserved seat

    11,000 yen (tax included)

  • 着席指定席

    11,000 yen (tax included)

    • *These are "reserved seats" reserved for small children, elderly customers, families, and others who wish to sit and watch the live performance. Standing up during the performance is not permitted in these seats.
  • 無限大シート
    (注釈付指定席)

    11,000 yen (tax included)

    • What is INFINITY seat
    • ※座席の位置や機材の影響で、ステージのパフォーマンスや演出および映像が見えづらい可能性が高いお席となります。
      会場での視界不良を理由とする返金・取り消しは不可になりますので、ご理解とご了承の上、お申込みください。とはいえ、可能性は無限大!
    • * A separate ticket agency fee will be charged.
    • *3 years old and over pay, no admission under 3 years old
    • * Up to 2 tickets can be applied for per performance per person.
JO1 OFFICIAL FANCLUB 最速先行
受付終了
  • Reception period

    8/9(金)12:00〜8/19(月)23:59

  • Winner announcement

    8/27(火)20:00

  • deposit period

    8/27(火)20:00〜9/1(日)23:59

  • Eligible applicants

    【申込者】JO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコース会員の方 or 2019年12月〜継続中の月会費コース会員の方
    【同行者】会員・非会員(Plus member ID必須)の方含めてどなたでも申込可能
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • ※これからJO1 OFFICIAL FANCLUB 月会費まとめて払いコースにご入会・コース変更される方もお申し込み可能です。
  • * If you change from Monthly Membership Fee Course to Monthly Membership Fee Bundle Payment Course within the same month, the membership fee for both courses will be incurred only in the first month.
  • ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
  • ※2020年1月以降月会費コースに登録した方は、最速先行に応募いただけません。 「月会費まとめて払いコース」へ変更するか、次回以降の先行でご応募ください。
JO1 OFFICIAL FANCLUB 会員先行
受付終了
  • Reception period

    8/23(金)12:00〜9/1(日)23:59

  • Winner announcement

    9/7(土)20:00

  • deposit period

    9/7(土)20:00〜9/11(水)23:59

  • Eligible applicants

    [Applicants] Those who are members of JO1 OFFICIAL FANCLUB (any course)
    [Accompanying person] Anyone can apply, including members and non-members (Plus member ID required)
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • *Those who are planning to join the JO1 OFFICIAL FANCLUB in the future can also apply.
  • ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
JO1 Mail 会員先行
受付終了
  • Reception period

    9/6(金)12:00〜9/11(水)23:59

  • Winner announcement

    9/20(金)20:00

  • deposit period

    9/20(金)20:00〜9/24(火)23:59

  • Eligible applicants

    【申込者】JO1 Mailにご入会されている方
    【同行者】会員・非会員(Plus member ID必須)の方含めてどなたでも申込可能
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • ※これからJO1 Mailにご登録される方もお申し込み可能です。
  • ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
ローソンチケット LEncore会員限定先行
受付終了
  • Reception period

    9/12(木)12:00〜9/20(金)23:59

  • Winner announcement

    9/28(土)20:00

  • deposit period

    9/28(土)20:00〜クレジットカード決済のみ

  • Eligible applicants

    【申込者】LEncore 会員登録(有料)をされている方
    【同行者】同行者登録必須、どなたでもお申し込み可能
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • ※「ローソンチケット会員」についての詳細はこちらをご確認ください。
ローソンチケット HMVプレミアム会員限定先行
受付終了
  • Reception period

    9/12(木)12:00〜9/20(金)23:59

  • Winner announcement

    9/28(土)20:00

  • deposit period

    9/28(土)20:00〜10/2(水)23:59

  • Eligible applicants

    【申込者】ローチケHMVプレミアム会員登録(有料)をされている方
    【同行者】同行者登録必須、どなたでもお申し込み可能
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • ※「ローソンチケット会員」についての詳細はこちらをご確認ください。
ローソンチケット プレリクエスト先行
受付終了
  • Reception period

    9/13(金)12:00〜9/23(月)23:59

  • Winner announcement

    10/2(水)20:00

  • deposit period

    10/2(水)20:00〜10/6(日)23:59

  • Eligible applicants

    【申込者】ローソンチケットの会員登録(無料)をされている方
    【同行者】同行者登録必須、どなたでもお申し込み可能
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • ※「ローソンチケット会員」についての詳細はこちらをご確認ください。
無限大シート JO1 OFFICIAL FANCLUB 会員先行
受付終了
  • Reception period

    10/9(水)12:00〜10/14(月)23:59

  • Winner announcement

    10/22(火)20:00

  • deposit period

    10/22(火)20:00〜10/27(日)23:59

  • 申込対象公演

    兵庫・静岡・福岡公演(神奈川公演の受付はありません。)
  • Eligible applicants

    [Applicants] Those who are members of JO1 OFFICIAL FANCLUB (any course)
    [Accompanying person] Anyone can apply, including members and non-members (Plus member ID required)
  • Purchase quantity limit

    1公演につき2枚まで(申込時に同行者指定有り)

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • *Those who are planning to join the JO1 OFFICIAL FANCLUB in the future can also apply.
  • ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
General sale
  • Reception period

    11/9(土)10:00〜 ※先着販売となりますので予定枚数に達し次第終了となります。

  • Eligible applicants

    【申込者】会員・非会員(Plus member ID必須)の方含めてどなたでも申込可能
    【同行者】会員・非会員の方含めてどなたでも申込可能
         ※分配必須、事前にPlus member IDの取得をお願いいたします。
  • Purchase quantity limit

    Up to 2 tickets per performance

  • *Tickets will be issued via the "JO1 OFFICIAL APP." The official app is required to issue electronic tickets.
  • ※対象公演・席種は受付ページよりご確認ください。
  • ※ローソンWEB会員への登録(無料)が必要です。
Notes
  • ※各公演にそれぞれ1回ずつエントリー可能となります。2枚申込には同行者の指定が必須となります。
  • ※1回のお申し込みで、各公演につき第1希望〜第2希望(任意)の席種まで選択可能、同一日時の重複当選はありません。
  • ※希望公演・席種ごとに同行者情報や枚数を変更することができません。
  • ※同行者としてお申し込みされた場合も申込み回数が1回としてカウントされます。

TRADE

JO1公式トレード開始!

チケットをご購入された方で残念ながらご都合がつかず行けなくなってしまった場合は、公式チケットトレードに出品が可能です。
是非ご利用くださいませ。

  • 申込・出品期間

    2024年11月18日(月)14:00以降順次~各公演の前日11:59まで
    ※公演日によってトレード開始日時が異なります

  • ※公式トレード以外の転売、譲与は禁止となります
  • ※公式トレードはチケプラのシステムを使用いたします

FANCLUB

FANCLUB & JO1 Mail
【W会員限定!びっくり!WONDER抽選会】

JO1 OFFICIAL FANCLUB、JO1 Mail両方に加入していただいているW会員の方を対象に抽選会を行います(チケットをお持ちでない方もご参加いただけます)。
ご参加いただいた方には、もれなく「オリジナルトレカ(11種類のうちから1種ランダム)」をプレゼント!

  • 特賞Meet & Greet

    JO1メンバー全員からの挨拶&お見送り:各日終演後に実施(1日2公演の会場は第2部終演後)
  • 参加賞びっくりJO1!オリジナルトレカ
    (11種類のうちから1種類ランダム)

参加方法

公演当日、会場に掲示されているPOPのQR コードからアクセスして出てくる引き換えページを、JO1 OFFICIAL FANCLUBブースにてご提示ください。

ブース設置場所・抽選日時

  • 神奈川・Kアリーナ横浜

    2024/11/23(土) 10:00~17:30予定
    2024/11/24(日) 9:00~18:00予定

  • 兵庫・神戸ワールド記念ホール

    2024/12/7(土) 10:00~17:30予定
    2024/12/8(日) 9:00~17:30予定
    2024/12/11(水) 11:00~18:00予定
    2024/12/12(木)11:00~18:00予定

  • 静岡・静岡エコパアリーナ

    2024/12/21(土) 9:00~17:30予定
    2024/12/22(日) 9:00~14:30予定

  • 福岡・マリンメッセ福岡A館

    2024/12/27(金) 11:00~17:30予定
    2024/12/28(土) 9:00~17:30予定

  • ※公演のチケットをお持ちでない方も参加可能です。
  • ※開演30分前に終了予定となります。1日2公演実施される会場では2回目の公演の開演30分前に終了予定となります。
  • ※抽選は1日1回となりオリジナルトレカの引き換えも1日1枚となります。
  • ※オリジナルトレカの引き換えはランダム配布となります。あらかじめご了承ください。
  • ※引き換えたオリジナルトレカを転売するなどの行為が発生した場合は企画自体を中止する可能性があります。
  • ※当日ご入会された方も対象となります。
  • ※異なるPlus member ID(メールアドレス)でJO1 OFFICIAL FANCLUB、JO1 Mailを登録している場合はW会員とはなりませんのでご注意ください。詳しくはこちらをご参照ください。
  • ※JO1 Mailは、2023年7月25日18時(JST)より海外住所での登録ができるように仕様変更されました (https://mail.jo1.jp/news/detail/56)。
    仕様変更後は、異なるPlus member ID(メールアドレス)でJO1 OFFICIAL FANCLUB、JO1 Mailを登録されていたお客様につきましては、 JO1 OFFICIAL FANCLUBと同じIDでJO1 Mailに登録可能となります。
  • ※ご自分がW会員かどうかは下記のテストページをクリックし、引き換えページにアクセスできるかご確認ください。
    引き換えテストはこちら
  • ※1つのPlus member ID(メールアドレス)ですべてのサービスをご利用できるように付け替えも可能ですが、電子チケットのお申し込み状況・所持状況等や、お問い合わせいただく時期次第では対応できない可能性もございます。時間に余裕をもってご確認ください。
  • ※JO1 OFFICIAL FANCLUBブースの位置は会場によって異なります。当日、会場の案内をご確認ください。
  • ※配布予定枚数に達し次第終了となります。ご了承ください。
  • ■Meet & Greet概要■
  • JO1メンバー全員からの挨拶&お見送り:各日終演後に実施(1日2公演の会場は第2部終演後)
  • ※当イベントはJO1メンバーとの接触やサイン、記念撮影等の予定はございません。また、プレゼントも受け取ることはできませんので、あらかじめご了承ください。
  • ※Meet & Greetご招待に当選された方はJO1 9TH SINGLE『WHERE DO WE GO』購入キャンペーンでのご当選者様と合同でのご参加となります。あらかじめご了承ください。

  • <Meet & Greetに関する注意事項>
  • ※当イベントの集合時間や集合場所などの詳細は、当選者の方へのみ別途ご案内いたします。
  • ※実施場所は、会場によって異なります。
  • ※当イベントは「JO1DER SHOW 2024 ‘WHEREVER WE ARE’」各公演終演後の実施となります。お子様が未成年の場合は各地域の条例に従って、保護者の方の同意のもとご参加いただきますようお願いいたします。
  • ※当選したお客様にご案内する様々な事項および参加条件に従っていただけない場合、イベントへの参加をお断りすることがございますので、あらかじめご了承ください。
  • ※各日公演チケットは不要です。公演チケットをお持ちでない方も参加可能となります。
  • ※Meet & Greetの実施時間をご確認の上、抽選会にご参加ください。
  • ※集合時間に遅れた場合には、Meet & Greetにご参加いただけないことがございます。その場合は、当選無効となりますのでご注意ください。
  • ※当日、Meet & Greetへのご招待人数は変更となる可能性がございますので、あらかじめご了承ください。
  • ※当日の状況によって開始時間が急遽変更になる場合や、ご案内開始までお時間をいただく場合もございます。お客様の帰路(終電時刻等)については一切の責任を負いかねますので、あらかじめご了承ください。
  • ※開始が遅延した場合の交通費、宿泊費等は補償いたしかねます。
  • ※当日、諸事情により万が一イベント内容が変更、もしくは中止になった場合、振り替え対応等はできかねますのであらかじめご了承ください。
  • ※ご本人様都合による不参加の場合も、ファンクラブ会費等の返金はできませんので、あらかじめご了承の上ご参加ください。
  • ※Meet & Greet参加権利の転売行為、コピー、偽造は固く禁止します。転売等によって入手した券は無効とします。
  • ※“Meet & Greet”参加権利は、当選日にのみ有効となります。他の日程での使用はできません。
  • ※Meet & Greetは当選されたご本人様のみの参加となります。いかなる場合においても同伴者の参加はできかねます。
  • ※当日ご当選者様には、本人確認書類をご持参いただき、ご本人確認の上ご参加いただきます。いただいた個人情報は、LAPONEエンタテインメント、吉本興業、Fanplusで共有いたします。あらかじめご了承ください。また、個人情報は本イベントの用途以外の使用はいたしません。
  • ※当日Meet & Greetの模様を撮影させていただく可能性がございます。あらかじめご了承ください。
  • ※ご当選者様による携帯電話・ビデオカメラ等での録音・録画・撮影は一切禁止となります。Meet & Greet開始前には携帯電話の電源をお切りいただきますので、あらかじめご了承ください。
  • ※お客様、アーティストの安全を第一に考え、防犯上、手荷物検査、手荷物の一時預かりをさせていただく場合がございます。
  • ※当日は係員およびスタッフの指示に従ってください。従っていただけない場合、参加をお断りすることや、またやむを得ずMeet & Greetを中止にする可能性もございます。
  • ※会場内で係員およびスタッフの指示および注意事項に従わずに生じた事故については、主催者は一切責任を負いません。
  • ※イベント参加者が、反社会的勢力等(暴力団、暴力団員、右翼団体、反社会的勢力、その他これに準ずる者。以下同じ)または資金提供その他を通じて反社会的勢力等の維持、運営もしくは経営に協力もしくは関与する等、反社会的勢力等と何らかの交流もしくは関与を行っていると主催者が判断した場合、主催者はその者に対するイベントへの参加や商品の購入を拒否することができるものとします。
  • ※2023年5月8日をもって、政府による「新型コロナウイルス感染症対策の基本的対処方針」が廃止となったため、廃止以降の公演における感染対策については、お客様自身の体調や生活環境に合わせて、個人の判断で実施いただきますようお願いいたします。
    政府より、自主的な感染対策の参考として「感染対策インフォメーション」が公開されておりますのでご参照ください。
  • ※マスク着用に関しては個人の判断とさせていただきます。なお、咳エチケットなどは、周りのお客様にご配慮くださいますようご協力をお願いいたします。
  • ※各公演当日には、会場内でのアナウンスを再度ご確認ください。
  • ※新型コロナウイルスの感染拡大状況によっては案内を変更し、Meet & Greet実施の際にマスク着用や事前の検温などをお願いする場合がございます。あらかじめご了承ください。
  • ※有効な本人確認書類について※
  • 顔写真付きのものであれば、1点をご持参ください。以下がその対象となります。
  • *Copying is not allowed for all items. Please bring the actual item within the expiration date.
  • (1) パスポート
  • (2) 運転免許証/国際運転免許証
  • (3) 写真付き公的免許証(船舶・航空・建築士 他)
  • (4) 住民基本台帳カード
  • (5) 身体障害者手帳
  • (6) マイナンバーカード(通知カードは不可)
  • (7) 精神障害者保健福祉手帳
  • (8) 写真付き保険証
  • (9) 写真付き学生証
  • (10)療育手帳

  • 上記(1)〜(10)以外に公的な本人確認書類と思われるものをお持ちの方は公演3日前までにお問い合わせフォームでご連絡ください。また上記(1)〜(10)および公的な本人確認書類と思われるもの、いずれもお持ちでない方は下記の書類をお持ちください。
  • ※個人番号カード(マイナンバーカード)を本人確認書類として利用される際は、表面(写真のある方)のみをご提示ください。裏面(個人番号が印字された面)を提示されないようご注意ください。
    なお、本人確認の際に、個人番号カード(マイナンバーカード)の裏面を見ることはありません。
  • ※個人番号(マイナンバー)の通知カード(個人番号が印字された写真のない紙のカード)は本人確認書類として使用できません。
  • ※19歳以上の方の学生証は顔写真付きであっても、認められませんのでご注意ください。
  • ※学生証/保険証で顔写真付きでないものをお持ちの方は<顔写真付きのものをお持ちでない場合>をご覧ください。
  • ※ご本人確認書類に関し、コピー/手書き/期限切れ/使用不可の細工が施されているものは不可となりますのでご注意ください。

  • ※顔写真付きのものをお持ちでない場合※
  • 公的証明書を2点お持ちください
  • 公的証明書にあたるもの
  • >>健康保険証、住民票、戸籍謄本、戸籍抄本、印鑑登録証明書、年金手帳
  • *Please keep all official certificates in the same state as they were officially issued.
  • In addition, resident cards, certified copies of family registers, and extracts of family registers will be valid within six months of issuance.

  • 公的証明書1点と名前が印字されている書類を1点以上お持ちください
  • 名前が印字されているもの
  • >>社員証、顔写真のない学生証、クレジットカード、キャッシュカード
  • ※公的証明書1点だけではご入場できません。
  • *Utility bills (electricity/water, etc.) and various postal items will be invalid even if your name is printed on them.

  • ▼本人確認書類として認められないもの
  • Copies of the above, handwritten items, expired items, point cards, utility bills for electricity, water, gas, etc., and various postal items
  • ※健康保険証の貸し借りは法律で禁止されております。
  • ※細工、偽造した本人確認書類の使用は全て犯罪行為です。

JO1 OFFICIAL FANCLUB新規入会・
お友達紹介キャンペーン

2024年11月23日(土)~12月28日(土)に「JO1 OFFICIAL FANCLUB」の月会費まとめて払いコースに新規入会された方、およびお友達を「JO1 OFFICIAL FANCLUB」にご紹介いただいた月会費まとめて払いコースの会員の方で【公演当日FCブースにお越しいただいた方】に特典として、ここでしか手に入らないオリジナルハンドミラーをプレゼント!

この機会に「JO1 OFFICIAL FANCLUB」にご入会いただき、オリジナルハンドミラーをGETして下さい!
この機会をお見逃しなく!

.jpg

入会対象期間

2024年11月23日(土)~12月28日(土)

対象者

  • 【新規入会】:「JO1 OFFICIAL FANCLUB」月会費まとめて払いコースに新規入会された方 ※月会費コース・同月内の月会費からのコース変更は対象外です
  • 【紹介者】:お友達を「JO1 OFFICIAL FANCLUB」に紹介いただいたご紹介者の方(= 「JO1 OFFICIAL FANCLUB」に登録済の月会費まとめて払いコースの会員の方) ※月会費コースは対象外です。月会費からのコース変更は対象となります。
  • ※月会費コースにご登録されている方で、これから月会費まとめて払いコースにグレードアップしていただき、お友達をご紹介いただいた方も対象です
  • ※お友達を紹介してくださった既存会員様は"新規ご入会者様とご一緒に各公演会場にご来場いただきFCブースにお越しいただいた方のみ"が対象となります
  • ※いずれの場合も月会費コースの方は対象外です
  • ※公演期間中1回のみの引換えとなります

引き換え方法

【新規入会された方】
  • ①会場内に掲示するラミネートからQRコードを読み取って、【新規ご入会者用】ページから引き換え画面を表示
  • ②FCブースにお越しいただく
  • ③スタッフ確認後、プレゼント
  • ※ご紹介者の方がいらっしゃる場合は、ご一緒にFCブースへお越しください。

【お友達をご紹介いただく既存会員様】
  • ①ご紹介いただいた方と一緒にFCブースにお越しいただく
  • ②会場内に掲示するPOPからQRコードを読み取って、【ご紹介者用】ページから引き換え画面を表示
  • ③スタッフ確認後、プレゼント
  • ※ご紹介いただいた新規ご入会の方がお二人の場合、オリジナルハンドミラーを2本差し上げます。
  • ※引き換えは1日1回となります。別々のタイミングで別の新規入会された方とお越しになられてもオリジナルハンドミラーはお渡しできません。必ずご紹介者と新規ご入会された方、全員お揃いになってから引き換えブースにお越しください。

引き換え時間

各日 FCブース開始時間~終了時間
  • ※開演中および終演後の引き換えは行いませんので、あらかじめお時間に余裕をもってお越しください。

注意事項

  • ※オリジナルハンドミラーのカラーはランダムでのお渡しとなります。
  • ※上記期間中のご入会であれば、会場内のご入会でなくとも問題ございません。
  • ※公演当日のみ引き換え可能です。後日の対応は出来かねますので注意ください。
  • ※当日の状況によって、引き換え時間等は変更になる場合がございます。
  • ※特典はなくなり次第終了となりますので、予めご了承ください。

WEB限定企画!
WONDER MAGIC MOVIEくじ

ランダムでメンバーオリジナルのここだけでしか見られないスペシャルムービーを見ることができます。
1日1種類、コンプリート目指してぜひ毎日チャレンジしてみてくださいね!

  • ※1日1回のみとなっております。
  • ※SNSでの素材の使用等、本企画の運用を妨害する行為は一切禁止いたします。

開催期間

2024年11月23日(土)0:00~ 2024年1月5日(日)23:59

お問合わせフォーム

https://secure.plusmember.jp/produce101/1/contact/


  • ※すべてのお問合わせにご返信することはできません。予めご了承の程、お願い申し上げます。
  • ※お問合わせ内容によってはお返事に日数がかかる場合がございます。
  • ※営業時間:11:00~18:00(土日祝祭日は除く)

ATTENTION

チケット販売に関する注意事項  9/28更新
About application
  • 各先行ごとに、お申込み可能な条件が異なります。必ずお申し込み条件をご確認の上、お申し込みください。
  • お申し込みはそれぞれの先行につき、「お一人さま各公演1回のみ。1公演につき2枚まで。」となります。
  • 2枚以上申込の場合、電子チケットは申込者/同行者それぞれの端末に発券されます。(FC先行でご購入の方)
  • ローソンチケット先行にて2枚以上申込の場合、同行者の方には必ずチケットを分配してください。
    お申込者の分のチケットは、他の方に分配・譲渡出来ませんのでご注意ください。
  • Please prepare a smartphone that is suitable for the recommended environment of "JO1 APP" for accompanying people.
  • Duplicate applications for the same performance may be invalid.
  • 同一公演内での申込者/同行者を入れ替えてのお申し込みや、他の申込者様/同行者様と別口でのお申し込みは、落選対象となる場合がございます。同行者様と事前にご相談した上で、代表者様のみお申し込みください。
  • Even if multiple tickets are won/purchased, we will refuse admission to anyone other than the person (name displayed on the ticket). In addition, information change, ticket cancellation, refund, refund, etc. are not possible at all.
  • The name of the applicant/accompanying person (the name registered in the fan club or the name registered in Plus member ID) will be displayed on the ticket. When applying, please be sure to apply under the name of the visitor.
  • We do not accept name changes after application. The name displayed on the ticket is the registration information linked to Plus member ID at the time of application.
    It is strictly prohibited to transfer even between family members or friends. No changes will be accepted for any reason, so please be careful not to make any mistakes or omissions when applying.
  • If illegal trading is discovered, we will refuse admission. In that case, we will not be able to refund the ticket or bear the transportation expenses.
  • Application for overseas residents
  • If you are an overseas member, please apply from [For Overseas Members] displayed at the bottom of the reception page.
  • E-tickets can be used on smartphones overseas. The phone number you enter on the application screen can be an overseas phone number.
    *If you are unable to receive your e-ticket even on the ticket collection start date, please contact Ticket Plaza customer support.
  • If you live overseas and do not have a Japanese mobile phone number, you can use your overseas smartphone, but the SMS function is required.
  • Ticket-Pla Trade is a service for Japan only, and those who do not have a domestic account cannot exhibit. Please note.
  • About electronic tickets
  • Tickets for this performance will be issued as electronic tickets using the "JO1 OFFICIAL APP."
  • E-tickets are scheduled to be available for collection one week prior to each performance. Please check the individual reception pages for details. (Seats will be displayed on the day of the performance.)
  • If a companion under the age of 18 does not have a smartphone, the companion's tickets will be displayed together on the application device only if the companion applies for them at the time of application, and they will enter at the same time as the applicant. Please bring a valid ID as we may need to verify your Japanese identity.
  • FC先行のチケットは分配不可となります。ローソンチケット先行のチケットは必ずご来場までにチケットの分配、受取をお済ませください。
  • If you cannot participate due to unavoidable reasons, please use the official trade.
  • Admission method/personal identification
  • If you are selected, please make sure to register your face photo on Ticket Plaza by the deadline, including the applicant and accompanying person. If you do not register your face photo, you will be denied entry.
    *If you have already registered, there is no need to re-register. You can check your registration status on My Page.
  • The name and photo of the purchaser will be displayed on the ticket, and all attendees will be required to show their electronic ticket when entering each venue to confirm their identity. If we are unable to confirm your identity, you will be denied entry regardless of the reason.
  • If you do not have a registered photo of your face, you will be refused entry. Even if your photo is registered, we may ask you to show identification if it is difficult to confirm your identity.
  • When you come to the venue, you and your companions must bring a valid form of identification* that can verify the identity of the person named on the ticket.
  • The name registered to your Plus member ID when you applied will be displayed on your ticket.
    Only the person registered at the time of application will be allowed to enter. We will not accept any changes, regardless of the reason. Please be careful not to make any mistakes or omissions when applying.
  • Name changes cannot be made once an application has been submitted. If the surname registered in the official fan club changes for any reason, please contact the fan club with the details clearly stated. *Please bring an ID showing your new surname on the day of the performance.
  • Other notes
  • All ticket advances will be a lottery. It is not on a first-come-first-served basis, so please check the precautions regarding the performance during the reception period and apply so that there are no mistakes. After the reception is closed, a fair lottery will be held from among all applicants and the winner will be determined.
  • Immediately after the start of reception and near the end of reception, it may be difficult to connect due to the concentration of access. Please allow enough time to complete the application procedure.
  • Advance ticket sales are available before the general release of tickets. Please note that there is a limited number of reservations and all reservations are made by lottery, so we cannot guarantee that you will win or receive a good seat.
  • We cannot answer any inquiries/requests regarding seats.
  • We may ask you to provide your emergency contact information when purchasing tickets or visiting the venue.
  • Please note that we may provide necessary information upon request from government agencies, local governments, etc. regarding your personal information. The information you provide will not be used for any purpose other than the purposes described above.
  • No cancellations/changes/refunds can be made after purchasing tickets for any reason whatsoever. As an exception, we may inform you of a refund if the performance is cancelled.
  • We will provide a special area for wheelchair users. If you would like to use a wheelchair, please purchase a ticket for a reserved seat and be sure to contact the performance inquiry number at least 5 days before the performance. Please note that wheelchair seats are limited.
  • Other notes
    About resale/transfer
  • Any act of reselling tickets purchased at this reception to a third party for any reason is strictly prohibited. The act of providing/transferring to a third party for resale is also prohibited. Purchase of tickets for the purpose of resale is strictly prohibited.
  • Resale includes listing at auctions, bidding, buying and selling on the Internet, buying and selling through ticket shops, purchase agents, scalpers and malicious third parties.
  • If we discover that the item has been exhibited at an auction or resold at a high price, we will refuse entry to the exhibitor and purchaser.
    In addition, if we can confirm the resale, etc., we may check the identity of the relevant seat on the day of the performance. If we cannot verify your identity, we may refuse your admission.
  • Tickets sold at the reception of this performance (entertainment tickets) are "specified event admission tickets" and cannot be transferred for a fee at a price exceeding the selling price of the promoter without permission from the organizer. increase.
  • The organizer will not be held responsible for any troubles caused by ticket resale or transfer.
  • Notes on performances
  • This performance will be held in accordance with the guidelines of the government and local governments. Please enjoy the performance by following the entrance and exit flow and viewing rules set by the organizer.
  • Performance dates, opening/starting times, performers, etc. are subject to change without notice.
  • In case of bad weather, the performance may be canceled or the contents may be changed. If the performance is held, we will not be able to refund even if you cannot attend due to natural disasters. Please note.
  • Please note that refunds cannot be made even if there is a change in the performance content or performers. In addition, transportation and accommodation expenses to the venue will be borne by each individual.
  • In the future, there is a possibility that the content of the information will change in accordance with the guidelines and guidelines indicated by the government and local governments.
  • If you are attending the event, please be sure to read the precautions on this page carefully and cooperate in observing them. Please also be sure to follow the precautions stated on each artist's official website and official fan club.
  • Those who violate the precautions set by the organizer or who do not comply may be refused entry or may be asked to leave.
    If you are a fan club member, you may be asked to withdraw from the fan club.
  • "Waiting for entry" and "Waiting for exit" of the performers are prohibited. Troublesome or dangerous behavior may lead to the cancellation of the performance. At the venue, we ask for your cooperation in guiding the staff.
  • IDs of visitors (applicants and accompanying persons) may be checked at the time of admission. If we cannot verify your identity, we will refuse your entry regardless of the reason. Please make sure to bring a valid ID.
  • Those who have lost or forgotten their tickets will not be allowed to enter for any reason. Please note that it cannot be reissued.
  • There are no cloakrooms in the venue where you can leave your luggage. Please manage your luggage and valuables at your own risk. The organizer will not be held responsible for any damages such as theft or loss.
  • Supporting goods during the performance (OFFICIAL LIGHT STICK, fans, etc.) are prohibited from being too tall or large to interfere with the performance or other customers' viewing, as well as being a nuisance.
  • Detailed information on admission procedures on the day of the performance, as well as important notes and the latest information will be posted on this special website and our official social media accounts from time to time, so please be sure to read them before attending.
  • Regarding sound recording, video recording, and photography
  • Bringing photography/recording equipment (cameras, binoculars with a photography function, recorders, video recording devices, etc.) into the venue, taking photographs with cameras, mobile phones, etc., filming video, recording audio, live streaming ( Acts such as live broadcast by audio and video) are absolutely prohibited to protect the rights of the artist.
  • Due to the frequent occurrence of spying and eavesdropping with smartphones/binoculars with shooting function, staff may check if the smartphone is out of the bag or pocket during the performance, or if you are using a smartphone or binoculars. Thank you. Please set your smartphone to silent mode and store it securely in your bag.
  • Please note that if someone is found taking pictures or being recorded, their equipment will be immediately confiscated and they will be sent off. The organizers and artists will not be held responsible for any accidents, thefts, etc. caused by not following the staff's instructions.
  • Please note that in this case as well, no refunds will be made for ticket prices, etc.
  • In order to maintain the order of the venue, we may record and photograph acts that interfere with the work of the venue staff. Please note.
  • On the day of the performance, a video and photo camera will be installed. Please note that the customer's appearance may be reflected.
  • Regarding fan letters/gifts/flowers
  • We do not accept gifts, congratulatory flowers, stand flowers, fan letters, etc. for the performers. Please note that if you arrive at the venue, we will refuse it.
  • Regarding support goods and volunteer projects
  • JO1の応援広告以外の素材(オフィシャルサイト・ファンクラブより公開された写真、雑誌等で使用されている写真、公演等撮影が許可されていない場所で盗撮された写真など)を使用して商品化し、不特定多数へ販売・配布をすることは、販売者が利益を得ている/得ていないに関わらず、JO1の肖像権侵害行為にあたりますので、十分ご注意ください。アーティストの肖像を守るためにも、皆様のご理解とご協力をお願いいたします。
  • It is prohibited to bring support goods such as boards other than JO1 official goods.
  • ただし、以下のものは、オフィシャルグッズでなくてもお持ち込み可能となっております。
    【お持ち込みいただける物】
    スローガン ※公式うちわサイズ内:約H295×H420(mm)
    【ご使用・お持ち込みいただけない物】
    ■JO1の応援広告以外の素材(キャラクター、オフィシャルサイト・ファンクラブより公開された写真、雑誌等で使用されている写真、公演等撮影が許可されていない場所で盗撮された写真など)を使用したスローガン、公式サイズより大きいうちわやボード・スケッチブック、その他非公式グッズ(サイズを問わず)等
  • When using cheering goods, please refrain from holding them above your chest.
  • When using fans, slogans, etc., it is prohibited to protrude from your seat. *Please note that the seat size may vary depending on the venue.
  • If the staff determines that it will interfere with the performance or cause trouble for other customers, we may refuse to use it.
  • Decorations on official goods are allowed as long as they fit within the size of each product.
  • Even if we receive a request for permission to execute a project by volunteers from our customers, we cannot intervene, cooperate, or support them.
  • It is prohibited to sell or distribute unofficial goods using JO1's portrait or name in the venue premises, nearby facilities and public places. In addition, such acts are not permitted at all.
  • In the unlikely event that unauthorized sales/distribution is discovered, the product will be confiscated and the person's identity will be confirmed. In the worst case, in order to prevent recurrence, we may inevitably take legal action against filming, recording, or recording without prior notice of the voyeur or eavesdropper as an illegal act. Please refrain from such actions.
    Also, unless the number of people who purchase such unofficial goods decreases, it will be difficult to reduce the unauthorized sale and distribution of unofficial goods. We kindly ask for your understanding that this is an act that violates the rights of the artist.
  • About the OFFICIAL LIGHT STICK linking (pairing)
  • 「JO1DER SHOW 2024 'WHEREVER WE ARE'」では、会場にお持ち込みのペンライトのみ連動させていただきます。
  • ◆Pairable penlights:
    ・JO1 OFFICIAL LIGHT STICK / JO1 OFFICIAL LIGHT STICK Ver.2
  • About pairing:
    ・Please be sure to replace the batteries with new ones before linking. [3 AAA alkaline batteries]
  • ◆ Linking method:
    ・Please turn on the power before the performance begins. Press the button on the stick to turn it on.
    ・The JO1 OFFICIAL LIGHT STICK is equipped with a wireless control function, so it will automatically link up when you turn it on.
    ・There is no need to launch the official app. (There is no need to enter your seat number.)
    ・Light stick control and pre-lighting checks may be carried out before the show begins.
    ・When the performance starts, the lights will go out and the device will switch to preparation mode. Please rest assured that this is not a malfunction.
  • ◆Other notes:
    - If you have currently set the color of the OFFICIAL LIGHT STICK using your own app or have it set to blue flashing Bluetooth mode, the effects will not be reflected in this performance.
    -If you have already made any settings, please press and hold the button for more than 3 seconds to turn off the power, then turn it back on.
  • ◆ Battery precautions:
    *Batteries are not included, so please be sure to prepare your own in advance.
    *Batteries will not be available for sale at the venue on the day, so please prepare them in advance.
    *Please make sure that the positive and negative poles of the battery are inserted correctly.
    * When inserting the socket into the battery cover, make sure the protrusion of the socket is facing up.
    *This product consumes batteries quickly. If even one battery is low, the power will not turn on or the light will not function properly. Please use three new alkaline batteries each time you use the product.
    *If the penlight is stored with the battery still in the battery socket, electricity will leak and the battery will run out in about half a day.
    *If you have any questions regarding operations other than those mentioned above, please visit the OFFICIAL LIGHT STICK support booth at each venue.
  • Requests at the venue
  • Tickets for this performance will be sold as electronic tickets in order to reduce contact with other visitors through paper tickets and to ensure that all attendee information is registered. When entering the venue, please operate your smartphone or other device yourself.
  • Tickets for this performance are sold after confirming the name and contact information of the purchaser and accompanying person at the time of ticket purchase.
  • As of May 8, 2023, the government's "Basic Policy for Countermeasures against New Coronavirus Infectious Diseases" was abolished. In addition, please make your own judgment.
  • Please refer to the "Infection Control Information" published by the government as a reference for voluntary infection control. (https://corona.go.jp/events/)
  • Wearing a mask is at the discretion of the individual. Performers and staff will also be required to wear one at their own discretion. Please also be considerate of other customers during the performance, including observing cough etiquette.
  • You may enjoy the cheers, cheers, singing, conversations, and shouts during the performance without wearing a mask.
  • However, please refrain from vocalizing at a volume or number of times that may be offensive to other guests.
  • Please stand or sit in your seat during the performance. It is prohibited to leave your seat, run forward, lean forward, etc., and act in such a way that the distance between the customers on the front, back, left, and right becomes closer.
  • Inside and outside the venue, any crowding and trading of goods is prohibited.
  • If you feel unwell after entering the venue, please immediately notify a nearby staff member.
  • Please note that the staff will call out to visitors who appear to be unwell. In addition, we ask for your understanding that we may refuse entry depending on the situation.
  • Unnecessary movement or exchange of seats during the performance is prohibited, and please refrain from contact between visitors and lending and borrowing of items.
  • During the performance, eating and drinking other than for the purpose of hydration is prohibited. Alcoholic beverages are not permitted/drinking is prohibited.
  • Regarding the business of the shop, we will inform you at each venue.
  • Requests when entering
  • 本公演は転売防止のため、チケットは「JO1 OFFICIAL APP」での受け取りとなり、券面に購入者のお名前と顔写真が表示されます。
  • If you are unable to display your ticket due to not having a smartphone or due to insufficient registration, you will be denied entry regardless of the reason. *This does not include accompanying persons under the age of 18 who indicated that they do not have a smartphone at the time of application.
  • No refunds will be given even if you are unable to enter.
  • We may check your identity on the day of the performance. Identity verification may be performed by both the applicant and the accompanying person. If we cannot verify your identity, or if fraudulent/reselling activities are discovered, we will refuse admission.
  • On the day of the performance, in order to improve the safety of the venue, there will be a bag inspection when entering the venue. Please note.
  • It is prohibited to bring electronic devices (cameras, binoculars with shooting function, recorders, video recording devices, etc.) and dangerous items into the venue. We are unable to store luggage at the venue, so please store your luggage such as suitcases in a nearby coin locker in advance and compact your luggage before visiting.
  • If prohibited items are found, please follow the staff's instructions. You will be admitted as soon as it is confirmed that there are no prohibited items.
  • There is no temperature measurement at the entrance. Please take care of yourself.
  • After leaving the venue, please move quickly without staying around the venue.
  • Prohibited matter
  • Those who fall under the following may be refused admission.
  • Those who cannot follow the instructions and requests, and those who judge that it will interfere with ensuring safety. Also, if such an act is discovered during the performance, you will be asked to leave the venue.
  • Those who are under the influence of alcohol. If the staff judges you to be under the influence of alcohol, you will be refused entry. Drinking alcohol may raise your body temperature, so please refrain from drinking alcohol before your visit. Also, bringing in alcoholic beverages is prohibited.
  • About merchandise sales
  • Regarding venue sales and EC sales of concert goods, we will inform you as soon as the details are decided.
  • コンサートグッズ等の会場販売を行う際は、別途、販売エリアの注意事項をご案内いたします。
  • Valid ID (all with photo/no copies/valid)
    *Copying is not permitted. Please bring the original document that is still valid.
    Please bring one document with a photo of your face.
    1. Passport
    2. Driver's License/International Driver's License
    3. Official photo license (maritime, aviation, architect, etc.)
    4. Basic Resident Registration Card
    5. Physical disability certificate
    6. Residence card or special permanent resident certificate
    7. My Number Card (notification cards are not accepted)
    8. Welfare handbook
    9. Insurance card with photo
    10. Student ID with photo
    11. Rehabilitation record book
  • If you have any form of identification that appears to be an official form of identification other than those listed above (1) to (11), please contact Ticket Plaza customer support at least two days before the performance.
  • If you do not have any of the above (1) through (11) or an official form of identification, please bring the document listed in "If you do not have a photo ID."
  • When using your Individual Number Card (My Number Card) as identification, please only present the front (the side with your photo). Please be careful not to present the back (the side with your Individual Number printed on it). Please note that the back of your Individual Number Card (My Number Card) will not be seen when verifying your identity.
  • Your Individual Number (My Number) notification card (a paper card with your individual number printed on it without a photo) cannot be used as identification.
  • Please note that student ID cards of people aged 19 or over will not be accepted, even if they have a photo.
  • If you have a student ID/health insurance card that does not have a photo, please see <If you do not have a photo card>.
  • Please note that any identity verification documents that have been copied, handwritten, expired, or tampered with to make them unusable will not be accepted.

  • If you don't have a photo of your face
    <Please bring two official documents> *You will not be allowed entry with only one official document.
    Official documents: health insurance card, resident's card, family register, family register extract, seal registration certificate, pension book
    *Please bring all official documents in the same condition as they were officially issued. Certificates of residence, family registers, and extracts from family registers are valid for six months after issue.

    <Please bring one official document and one or more documents with your name printed on them> *You will not be allowed to enter with only one official document.
    Items with a name printed on them: employee ID cards, student ID cards without a photo, credit cards, cash cards
    *Utility bills (electricity/water, etc.) and various postal items will be invalid, even if your name is printed on them.

    ■ Items that are not accepted as identification
    Copies of the above, handwritten documents, expired documents, various point cards, utility bills such as electricity, water, gas, etc., and various postal items
    The lending and borrowing of health insurance cards is prohibited by law. The use of falsified or counterfeit identification is a criminal act.
    GO TO THE TOP